Wednesday, December 22, 2010

Berhenti dan Berehat.

22 November - 22 Disember.

Genaplah sudah sebulan sejak aku bekerja di bawah Syarikat Sinar Maju ni.. macam2 pengalamn aku dapat, walaupun kadang2 cam bosan sebab bila keje da siap, takda ape nak buat...Kalau keje banyak, gambar melambak lagi complicated, malas la pulak nak buat keje.. ahaha. antara perkara yang aku rasa akan miss bila dah habis kerja ni..


  • dengar radio awal pagi
  • gi jalan sg pinang untuk lunch
  • tengok orang amik order tapi malas nak tulis
  • balik office sambil borak dengan abang yus yang suka ketawa
  • sapu dan mop lantai sebab lantai tu cuma ambik masa sehari untuk berdebu macam sebulan tak sapu.
  • restart PC berulang kali sebab PC kat sini memang agak problema. Kalau dah lama2, nanti dia hang. 
  • berdepan dengan printer yang kurang mumaiyiz. Ink penuh lagi pun dia kata dah habis, bila ink habis, x detect pulak. Ishhh tension je.
Penat pulak nak taip panjang2.. hmm sekarang dah pukul 2.40PM. ada beberapa jam lagi sebelum aku meninggalkan office ini..  ceh, ayat sedih pulak. Jadi, untuk mengisi kekosongan masa yang ada masa cuti, aku dah merangka beberapa plan.. seperti keluar jalan, prepare barang untuk ke kolej , bayar itu ini dan sebagainya.

Sekian, wassalam.

2 comments: