Sunday, June 13, 2010

tambah seminggu lagi

haha..masuk kali ni, sudah 3 kali aku tarik balik surat 'resign' aku. pertama kali ku hantar surat tersebut, adalah kerana ku fikir ingin bekerja di tempat yang lain, tetapi, bila difikirkan semula, untuk apa susah2 cari kerja sedangkan kita sudah mempunyai kerja. dekat pun dekat, mudah pun mudah..oleh itu, aku pun berhajat untuk berhenti kerja pada hari yang lain.

kali kedua, perkara sama juga yang ku lakukan. alasan ku untuk berhenti adalah kerana ku ingin menyambung pengajian di sebuah institusi pengajian tinggi. namun, beberapa lama selepas itu, aku mendapat tawaran yang lebih baik bagiku. tarikh pendaftarannya pula adalah pada bulan 7 sedangkan pada masa itu baru sahaja masuk bulan 6. hurm,, terpaksa lah aku menarik balik suratku bagi mengelak kebosanan melampau di rumah.

haha.. dan ini yang kali ketiga.hari terakhir ku sepatutnya jatuh pada hari isnin, 14 jun 2010, malangnya, aku fikir dalam tempoh 14-20 jun itu, tiada apa yang seronok untuk dilakukan di rumah. perancangan aku untuk keluar pula adalah pada minggu hadapannya. jadi, aku ingin tambah seminggu lagi sebelum berhenti bekerja sebagai seorang service staff, barperson dan cashier di Pizza Hut.

haha selamat bekerja :)

No comments:

Post a Comment