Monday, June 7, 2010

post pertamaku

haha.. akhirnya, setelah berbulan-bulan aku membaca blog, terbuka jua hatiku untuk membuat blog ku sendiri. setelah kering otak diperah memikirkan nama yang sesuai untuk blog ku ini, maka muncul lah idea untuk ku menamakannya dengan nama yang aku rasa, mempunyai makna yang mendalam bagi mereka yang memahaminya. walaubagaimana pun, perjalananku bukannya mudah. aku terpaksa berbalas pesanan ringkas dengan seorang kenalan ini bagi memastikan bahawa aku tidak tersalah 'create'. dan dia sememangnya memberikan bukan 101,102, tetapi 103% keyakinan kepadaku. dan akhirnya, dapatlah aku mengesahkan akaun lalu menulis (menaip) post pertama ku.


apa apa pun, aku masih lagi orang baru dalam dunia blog ini, oleh itu, aku harap dapatlah aku belajar lebih lagi tentang blog ini pada masa depan. haha sekian.

No comments:

Post a Comment