Monday, June 21, 2010

akhirnya

huuu..setelah 6 bulan berlalu, akhirnya berakhir jua kerjaya ku di Pizza Hut. berbagai-bagai pengalaman telah ku timba, berbagai ragam dan orang sudah ku jumpa. bermula dari hari pertamaku, 6 jan 2010 sehinggalah ke hari terakhirku, 20 jun 2010, segala yang telah ku pelajari di situ tidak akan sesekali ku lupakan. haha memang seronok la kerja di situ. lagi lagi bila manager tak ada, memang jadi rumah sendiri. masak je apa yang nak di makan. hahaha..

apa pun, terima kasih diucapkan kepada Miss Liana, Miss Hana, Sir Hisham dan Sir Wan yang telah banyak memberi tunjuk ajar sepanjang ku berada di situ. bermula sebagai buzzer dan setter, kepada service, kemudian berjinak-jinak dengan kitchen, dan mempelajari ilmu barperson. haha.. memang seronok, tambah-tambah time busy..sampai service staf tak sempat nak hantar air la..haha

itu lah dia kehidupan sebagai seorang staf di Pizza Hut. kadang2 tension, kadang2 seronok..mcm2 dah dirasai.. kena puji, kena maki, sampai dah bosan lah. haha... anyway, aku harap, bila ada free time lagi, aku nak je kerja part time di situ..

ni lah kata2 yang akan aku ingat sampai bila2,, " Didi,, sebelum balik nanti follow up salad bar ye.." haha

2 comments:

  1. selama awk disana,bankrup la dia.makan..makan..dan makan.kerugian.

    ReplyDelete
  2. kalau awak kerja situ,, haha satu hari je dah boleh tutup pizza, terus muflis :)

    ReplyDelete