Saturday, November 27, 2010

rabu. 25/11/92

25 NOVEMBER 1992. 

Pada hari tu, aku telah selamat dilahirkan di Klang.

Boleh kata hampir setiap tahun, aku akan buat sambutan hari lahir, secara sederhana dan kecil-kecilan saja. Dan pada ketika itulah juga aku biasanya menerima bungkusan berbalut kertas yang colorful, atau nama lainnya, hadiah.

25 NOVEMBER 2009

Ketika itu aku masih kat sekolah. Musim SPM. Jadi, takada la nak celebrate ke ape. Semua orang pun sibuk dengan study, main, tengok tv, tengok card trick En. Syafizul, etc. Aku pun tak da terima hadiah dari siapa-siapa. Cuma ada ucapan selamat dari beberapa orang kawan. Cuma apa yang menarik pada tahun itu, Lembaga Peperiksaan Malaysia pula yang bagi hadiah, tapi tak berbalut pun. Cuma diorang bagi sesuatu dalam bentuk jadual.

25/11/2009 : Additional Mathematics Paper1 
25/11/2009 : Additional Mathematics Paper2 

25 NOVEMBER 2010

Aku dapat begitu banyak ucapan kat facebook. Tak lupa juga kepada kawan2 yang text, dan seorang ex-classmate yang call. Terima kasih banyak. Cuma, kali ni agak berlainan sikit dari tahun-tahun lain. Ni kali pertama ada orang wish aku dengan cara yang berbeza, yang tak pernah lagi aku dapat sebelum nie. Dan, ya, aku sangat terharu :') thanks.. sungguh aku tak sangka, and i was really surprised.

Terima kasih yang tak terhingga. I owe you guys alot, especially you.

1 comment: