Thursday, April 7, 2011

SPRING INI.

Benar. memang benar apa yang diperkatakan senior aku setahun yang lepas - SPRING MEMANG HECTIC!
aku ingat ni cuma propaganda untuk memastikan para pelajar lebih berdisiplin, rupanya segala yang diceritakan benar belaka. Aku ingat lagi, Kak Alai cerita tentang bussines project, last day nak hantar assignmnt, tak tidur, arghh. dan semua tu berlaku pada hampir semua rakan aku, termasuk aku sendiri.

Tapi, disebalik kesibukan yang melanda ni, ada benda yang aku belajar, ada benda yang aku rasa puas, iaitu bila tanggungjawab dapat dilaksanakan dalam masa yang ditetapkan, bila amanah dapat ditunaikan. Gembira sungguh, rasa puas, ya itulah perkataan dia. PUAS. macam2 yang aku lalui, I Kaspro, KO PLN, ambil projector hari2 smpai kena marah(haha hilang extension?), berLOMO, Olimpiad, dan macam2 lagi.

dan seriously, assignmnt yang banyk2 ni memang akan buat perasaan kerja cuci pinggan lagi best dari study kat intec. YA! memang leceh, penat, bosan, stress, bengang, tension, etc bila assignmnt berlambak masuk dlam TO DO LIST. erghh. tapi takpe, ada mereka yang masih sudi memberi semangat, yang akan kata boleh bila aku kata tak boleh, yang akan bersama ketika aku keseorangan buat essay, yang akan ucap selamat pagi selepas bangun pagi, aku gembira, terima kasih.

1 comment: