Monday, March 7, 2011

LOMO OUTING pertama.

YEA.  FIRST TIME PERGI LOMO-OUTING.

fuhh,, agak nervous bila nak pergi. ye la, masih newbie dan mentah dalam lomo. sampai2 ktm je, terus tukar baju rangers. haha semngat siot.

then, berkumpul ramai2 di McD @sentral. tu la first time jumpa rem, bob, etcetc. ramai gila. Dah r semua muka2 pro, kamera pun mahal2, bnyk pulak, aku ada sebijik je. haha


sampai zoo dah tengahari, jumpa yang lain, beli tiket dan masuk dalam. haha. excited weh.nasib baik aziluz ada kamera lebih, dapat aku pinjam kamera dia. dan tulah first time guna slide film. haha sumpah excited!

dalam zoo tu, memang bnyak r haiwan2 yang aku jarang jumpa..dan memang aku tak kerap sgt amik gmbr, ye la, jimat frame katakan(film mahal kot) lagipun, aku sedang menikmati saat-saat bersama haiwan2 di zoo. haha. paling best time tengok sealion beraksi. stylo coolio kott. camne entah jadi pandai mcm tu. haha nice!
tak lupa kepada mereka yang membawa makanan dan air. (saiful hadi, pizza anda saaangat sedap; rem munir, air botol tu sangat lah bermakna. haha)



lepas penat jalan2, rehat2, balik ke kl sentral. ambik masa sikit untuk rehat2, dan makan. serius, haus dan lapar. malam tu terus pergi dev dan scan kat kedai kat kl. nasib baik murah. aku pun terus habiskan baki 12 frame time tu gak, nak dev punya pasal. haha



bila balik, dah pukul 10 lebih, mmg agak penat ah. tak larat nak bukak mata. tidur pun nyenyak =)

1 comment:

  1. terbaik.len x join lg = )

    http://ameerulsyafiq.blogspot.com/

    ReplyDelete